مزایای ارتودنسی مدرن

مزایای ارتودنسی مدرن

امروزه ارتودنسی با پیشرفت های که داشته  درباره ی کم شدن مدت زمان درمان در بزرگسالان به ارتودنسی مدرن نزدیک شده است ، هم اکنون ما سعی داریم با ارائه و طراحی روش های نوین جراحی با حداقل تهاجم به ارتودنسی مدرن و یا حتی از آن هم مهم تر دست پیدا کنیم  . در ادامه به مزایای ارتودنسی مدرن خواهیم پرداخت .مزایای ارتودنسی مدرن

قبل از هر کاری یک جایگزین جراحی با حداقل تهاجم را به کار می گیریم و یک عمل جراحی پیچیده را به درمان ارتودنسی با ابزار و وسایل موجود تبدیل می کنیم . برای موفقیت حل چالش های ارتودنسی و ابزارها به گسترش دامنه خود ، سعی و تلاش مان را ادامه می دهیم . اینکه ابزاری باشد با انعطاف بیشتر و کنترل بهتر ، این امکان را ایجاد می کند ، برای ارتودنتیست ها که با سرعت بالاتر و نرمی بیشتر حرکت دندان ها را هدایت و تنظیم کنند . قبلا بیمارهای مراجعه کننده مجبور بودند به خاطر نیروهای مکانیکی که به دندان های شان وارد می شد و حرکت دندان ها ، درد زیادی را تحمل کنند ، اما الان این درد که ناشی از درمان های ارتودنسی بوده برای بیماران بسیار راحت تر و قابل تحمل شده است .

یکی از راه هایی که باعث می شود ارتودنسی به ارتودنسی مدرن نزدیک شود ، مدرن کردن ابزار های لازم برای ارتودنسی است .

براکت های نسل جدید برای ارتودنسی مدرن :

براکت های که جدیداً ساخته شده اند بسیار متنوع هستند و از براکت های سابق سبک ترند . همچنین این قابلیت را دارند که اجازه حرکت به دندان ها در جهت های مختلف را بدهند ، براکت های نسل جدید اصطحکاک بین شیار داخلی براکت و سیم را کم می کنند و موجب میگردند مدت انجام ارتودنسی کم تر شود و حرکت ارتودنسی سریع تر می شود .

نکشیدن دندان در ارتودنسی مدرن :

از پیشرفت های دیگر این است که در گذشته برای ایجاد فضا ، دندان را می کشیدند اما ، در ارتودنسی مدرن دیگر لازم نیست دندانی را بکشیم .

امروزه با استفاده از روش های نوین در بیشتر مواقع ارتودنتیست ها از کشیدن دندان امتناع می کنند و روش های دیگری را به جای کشیدن دندان استفاده می کنند .

دکتر محسن مرآتیمتخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت (  متخصص ارتودنسی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر محسن مراتی

متخصص ارتودنسی 

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Genetic Counseling – Charting a Healthier Family Tree vidalista 40

Medications and Bone and Joint Health – Enhancing Mobility is vidalista safe 20mg a generic pill for cialis

Is impotency genetic order Cenforce 100mg pill?

How does excessive use of certain anti-hypertensive medications impact sexual health what is Cenforce 100?

wow gold

Dear immortals, I need some wow gold inspiration to create.