ارتودنسی غرب تهران

ارتودنسی غرب تهران

دراین مقاله دانستنی های ارتودنسی غرب تهران را برایتان ارائه می دهیم، به این جهت اگر قصد انجام ارتودنسی را دارید می توانید با خواندن مطالب زیل اطلاعات لازم درباره ی ارتودنسی دندان را به دست آورید.با ما همراه باشید با کلی مطالب مهم درباره ی ارتودنسی غرب تهران .

ارتودنسی غرب تهران

مقدمه :

بر روی صندلی دندانپزشکی ارتودنسی نشسته و زیبایی را ارزیابی می کنیم:

زیبایی ها به دو بخش تقسیم می شوند، زیبایی عینی که به چشم دیده می شود و زیبایی ذهنی که بستگی به تصورات فرد مشاهده کننده دارد.

تکنیک های ارتودنسی جزو دسته های زیبایی های عینی قرار میگیرد که فراهم کننده ی زیبایی در سر و صورت را دارا می باشد.

این امر می تواند عواملی همچون یکنواختی، فرم ،ساختار، هماهنگی، رنگ و عملکرد و نمایان شدگی دندان ها را در برگیرد.

ارتودنسی دندان :

داشتن لبخندی زیبا با دندان های مرتب برخی اوقات برای خیلی ها آرزوست.بعضی افراد که دندان های نامرتبی دارند و با هر بار جلوی آینه رفتن یا لبخند زدن به این می اندیشند که کاش دندان های صاف و مرتبی داشتند.

این روزها رسیدن به چنین آرزویی غیر ممکن نبوده و با پیشرفتی که در علم دندانپزشکی کرده ایم نه تنها در زیباسازی دندان ها به خوبی پیشرفت کرده ایم بلکه تکنیک های راحت تر و ساده تری را برای رسیدن به نتیجه دلخواه می توانید انتخاب کنید. در ادامه ی مقاله با یکی از بهترین متخصصان دندانپزشکی در غرب تهران آشنا می شوید.

ارتودنسی غرب تهران :

دکتر محسن مرآتی متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت، استادیار دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران و مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران می باشند.

از افتخارات ایشان کسب رتبه پژوهشگر برتر جشنواره شهید مطهری سال ۱۳۹۱ و کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال ۱۳۸۴ و دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهور است. از کارهای پژوهشی ایشان میتوان به چاپ ۱۲ عنوان مقاله داخلی و خارجی و گرد آوری و تالیف ۴ عنوان کتاب اشاره کرد.

هدف ایشان استفاده از جدیدترین روش های ارتودنسی با تاکید بر درمان های پیشگیرانه در کودکان بوده تا بدین وسیله شیوع و شدت ناهنجاری و بهم ریختگی را قبل از شروع درمان ارتودنسی به حداقل برسانند. این مهم با انجام مشاوره ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی در کودکان حول و حوش ۷ سالگی میسر است.

در افراد بزرگسال دچار بهم ریختگی و ناهنجاری های فکی نیز با استفاده از روش های نوین ارتودنسی و زیبایی، لبخندی زیبا برای فرد ایجاد خواهد شد.

رزومه ی تحصیلی دکتر محسن مرآتی :

  • دانشجوي نمونه کشوري سال ۱۳۸۴
  • نفر اول ورودي ۸۱ در دوره عمومی دندانپزشکی
  • کسب بالاترین معدل در بین دانشجویان ورودی های مختلف در دوره عمومی دندانپزشکی
  • رزیدنت نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد سال تحصیلی ۹۱-۹۰
  • پژوهشگر برتر در بخش رزیدنتی دانشکده دندانپزشکی مشهد سال تحصیلی ۹۱-۹۰

دکتر محسن مرآتی – متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت (  متخصص ارتودنسی – ارتودنسی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر محسن مراتی

متخصص ارتودنسی 

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
778 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها