متخصص ارتودنسی در شهران

متخصص ارتودنسی در شهران

در این مقاله می خواهیم با یکی از متخصصین ارتودنسی در شهران آشنا شویم. به این منظور اگر قصد ارتودنسی کردن دندان های خود را دارید می توانید با خواندن این مقاله دریابید تکنیک ارتودنسی چگونه است. ( متخصص ارتودنسی در شهران )

متخصص ارتودنسی در شهران

مقدمه :

در ابتدا باید گفته شود برای انجام ارتودنسی دندان رفتن به مشاوره و مشورت گرفتن از یک متخصص امری مهم می باشد که به طور قاطع می توان گفت بر روی نتیجه ی ارتودنسی نیز تاثیر گزار خواهد بود. بیمار با مراجعه به داندانپزشک و جراح ارتودنسی می تواند آگاهی لازم از قبیل اقدامات قبل و مراقبت های پس از ارتودنسی را به دست آورد و با رعایت کردن به نکاتی که گفته می شود می تواند به نتیجه ی ارتودنسی کمک بسیاری کند. در ادامه ی مقاله می پردازیم به ارتودنسی دندان. ( متخصص ارتودنسی در شهران )ارتودنسی دندان :

روش ارتودنسی در علم دندانپزشکی به معنای ردیف کردن دندان ها می باشد. که هدف از این کاررا می توان مرتب کردن دندان های فک بالا یا فک پایین و یا هر دو فک می باشد دانست.

دو نکته ی مهمی که باید به آن اشاره کنیم :

دندان هایی که توسط ارتودنسی مرتب می شود باید توجه داشت که دو فک به خوبی بر روی یکدیگر قرار گیرند تا عمل جویدن به بهترین نحو ممکن انجام شود.

حرکت های دندان بایستی به آرامی و بدور از آسیب زدگی باشد تا موقعیت جدید دندان ها تغییر نکند یا دندان ها صدمه نبینند. در دامه می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ارتودنسی را به شما معرفی کنیم.

متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت، استادیار دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران و مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران می باشند.

از افتخارات ایشان کسب رتبه پژوهشگر برتر جشنواره شهید مطهری سال ۱۳۹۱ و کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال ۱۳۸۴ و دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهور است. از کارهای پژوهشی ایشان میتوان به چاپ ۱۲ عنوان مقاله داخلی و خارجی و گرد آوری و تالیف ۴ عنوان کتاب اشاره کرد.

هدف ایشان استفاده از جدیدترین روش های ارتودنسی با تاکید بر درمان های پیشگیرانه در کودکان بوده تا بدین وسیله شیوع و شدت ناهنجاری و بهم ریختگی را قبل از شروع درمان ارتودنسی به حداقل برسانند. این مهم با انجام مشاوره ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی در کودکان حول و حوش ۷ سالگی میسر است.

در افراد بزرگسال دچار بهم ریختگی و ناهنجاری های فکی نیز با استفاده از روش های نوین ارتودنسی و زیبایی، لبخندی زیبا برای فرد ایجاد خواهد شد.

رزومه ی شغلی دکتر مرآتی :

  • متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک وصورت
  • هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شاهد
  • دارای بورد تخصصی ناسیونال

مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران

 

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر محسن مراتی

متخصص ارتودنسی 

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Medications – An Essential Component of a Healthy Lifestyle ivermectin

Medications and Precision Medicine – Tailoring Treatments to Individuals stromectol austria

Does sugar boost sperm Cenforce 100?

How do you know you love a person Cenforce 200 amazon gift card?