ارتودنسی و تزریق فیلر

ارتودنسی و تزریق فیلر

ارتودنسی و تزریق فیلر : گاهی متخصص ارتودنسی ممکن است به بیمار توصیه کند از جراحی های زیبایی صورت یا تزریق فیلر ، تزریق ژل یا تزریق بوتاکس برای افزایش زیبایی و جوانسازی صورت استفاده کنند.

موارد کاربرد این روش ها در ارتودنسی شامل موارد ذیل می باشد:

در بیمارانی که برجستگی لب ها به اندازه کافی نمی باشد، ممکن است متخصص ارتودنسی توصیه کند.

بعد از درمان ارتودنسی بیمار از تزریق ژل در داخل لب ها برای افزایش برجستگی استفاده کند.

تزریق فیلرها در مواردی استفاده می شود که چین و چروک هایی در ناحیه های کنار بینی و خط لبخند دیده می شود.

برای محو کردن این خطوط می توان از فیلرها استفاده کرد و این فیلرها باعث می شود که صورت نمای جوان تری پیدا کند، گاهی هم در نواحی صورت که برجستگی کمتری دارند مانند گونه ها ممکن است، توصیه شود از فیلر استفاده شود.

 

ارتودنسی و تزریق فیلر

ارتودنسی و تزریق فیلر :

اما در نواحی گونه و چانه معمولاً از پروتز جانه و جراحی جلو آوردن چانه برای رفع چین و چروک های ناحیه گونه و چانه موثر تر است.

یکی دیگر از عمل های زیبایی که ممکن است متخصص ارتودنسی به شما توصیه کند ، تزریق بوتاکس است.

تزریق بوتاکس علاوه بر رفع چین و چروک های صورت در بیمارانی که طول لب بالای شان کوتاه است یا فک بالا رشد عمودی زیاد پیدا کرده و این باعث شده بینار در زمان خنده میزان زیادی از لثه ها دیده شود می شود از تزریق بوتاکس برای اصلاح این مشکل استفاده کرد.

تزریق بوتاکس باعث می شود، هنگام خندیدن لب به میزان کمتری بالا برود این باعثمی شود میزان کمتری از لثه ها در هنگام لبخند دیده شود.

این درمان ها به بیمارانی توصیه می شود که به قصد انجام جراحی فک برای اصلاح مشکل دیده شدن لثه ها در لبخند را ندارند و مشکل شان هم خیلی شدید نیست در نتیجه تزریق بوتاکس در این افراد به میزان زیادی در زیبایی صورت شان تاثیرگذار باشد.

 دکتر محسن مرآتی – متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت (  متخصص ارتودنسی – ارتودنسی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر محسن مراتی

متخصص ارتودنسی 

نظرات